tiistai 3. huhtikuuta 2012

Every teardrop is a waterfall


Vasemman puoleinen kuva: farkut Vila, paitis Forever21 ja karvaliivi Zara Kids
Oikean puoleinen kuva: turva-suosikkineule Cristelle Co. ja farkut Dr. Denim

Täydelliset kiharat parin viikon takaa. Näitä kiharoita edelsi ihana ilta kivoilla (sankarin sairastumista lukuunottamatta) synttäreillä!

Hei! Koeviikko alkoi mulla vasta eilen, bilsalla, joka ei mennyt nyt ehkä niin kovin hyvin, mutta ainakin bilsa on nyt mun osalta lopullisesti ohi ja oon oikeastaan aika helpottunut siitä. Tänään oli vuorossa äikkä, joka meni aika hyvin: pieni kielioppikoe ja novellianalyysi.Huomenna on edessä ruotsin koe, joka menee varmaan hyvin ja perjantaina vielä matikka. Pääsiäisenä suunnitelmissa on mummolassa käymistä, mämmin ja suklaamunien syömistä ja mahdollisesti yökyläilyä!

Perjantaina kävin Stockalla lounaalla ja leffassa katsomassa Descedantsin, josta tykkäsin tosi paljon, enkä vähiten ihanien maisemien takia! Käväsin perjantaina nopeasti myös Zarassa ja sen lasten osastolla, josta olen tehnyt muutaman superlöydön. No, rakastuin muutamiin housuihin, joita en kerennyt kuitenkaan kokeilemaan. Sunnuntaina kokeisiin luvun välissä kävin hakemassa nämä kahdet ihanat housut itselleni!



P.S. Mun Instagram on lottasylvia!

2 kommenttia:

  1. Ootko ihan varma noista ekan kuvasta että kumpi on oikee kumpi vasen :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tajusin eilen kun olin menossa nukkumaan ja en sit kerennyt enää vaihtamaan :) Nyt on oikein :)

      Poista

Please, leave a comment. You will cheer my day up! :)