maanantai 23. huhtikuuta 2012

Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel, Like you are less than, less than perfect

Heippa murut! Halusin tulla nopsaa postaamaan ennen kuin lähden tämän kevään viimeisiin treeneihin!

huhtikuu 011m
Tänään mulla oli jalassa ekaa kertaa nämä ihanat Zara Kidsin housut! Valitettavasti en kerennyt ottaa vaatteista kuvaa tänään, mutta mulla on vahva tunne, että nämä päätyvät vappuna päälle eli sitten tulee kuvaa ;)
huhtikuu 069

huhtikuu 093
Ostin eilen Hulluilta Päiviltä tämän Jet Setin kellon ja olen  rakastunut tähän! Oon tästä jo pidempään haaveillut ja nyt kun ranneke oli muuttunut erilaiseksi ja tämä ei sen ansiosta ole enää liian iso mulle, niin en montaa kertaa harkinnut. Hintakaan ei päätä huimannut, 40 €.
huhtikuu 117

huhtikuu 103
Myös tämä löytyi Hulluilta Päiviltä. Ihana nahkainen clutch, vain 12,95 €
huhtikuu 094
Ja viimeisenä,muttei vähäisimpänä löytyivät nämä Niken ihanat urheilushortsit. Nämä taisivat maksaa 23 €. En malta odottaa, sitä, että pääsisin näillä lenkille. Eilen kävin kevään ensimmäistä kertaa lenkillä ja en vihannut juoksemista ainakaan yhtä paljoa kuin viime kesänä, eikä penikkakaan vaivannut pahasti!

Aurinkoista viikon alkua!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Please, leave a comment. You will cheer my day up! :)