torstai 5. heinäkuuta 2012

Bangkok&Stockholm shoppings

Eli nyt sain vihdoin kuvattua Bangkokin ja Tukholman ostokset ja nyt saan ne esiteltyä. Hirveen montaa juttua en kummastakaan ostanut, mutta rakastan näitä vähäisiä sitten vieläkin enemmän!



heinäkuu 002
"Mokkanahkaiset" bootsit Forever21, Bangkok, n. 35e. Hyvän tuntuset jalassa, just sopiva korko ja ehkä ainoa syy miksi odotan tippaakaan syksyä...
heinäkuu 010
Ihana, vähän läpinäkyvä polkadot-toppi, Forever21, Bangkok, n. 25e.

heinäkuu 013
Täydelliset farkkushortsit Forever21, Bangkok, n.25e. Täydellinen pituus ja ihanan pehmosen tuntuset 
heinäkuu 014
Pitkään etsitty pliseerattu hame tuli vastaan Tukholman Zaran lastenosastolla, n. 12e. Kuosi on ihana, samoin pituus ja hame oli pakko ostaa vaikka se onkin vähän liian iso, mutta kyllä mä jonkun viritelmän keksin!:)
heinäkuu 011
Ihanan pehmeä neule, jota olin kuolaillut netistä jo ennen Nykin matkaa, mutta, jota en Nykistä löytänyt. Nyt onneksi löysin ja vielä alennuksesta ♥ N.35e

heinäkuu 006
Tätä Hollisterin kangaskassia olin katellut myös netissä tosi pitkään, enkä löytänyt tätäkään Nykistä, mutta nyt onnisti! Tää on sellasta ihanaa vähän paksumpaa kangasta, joten uskon, että tälle tulee tosi paljon käyttöä! N. 25e

Näitten lisäksi ostin Bangkokista keltaiset kapeat matala vartiset Converset, jotka unohdin kuvata. Teetettiin mulle myös Bangkokissa wanhojen mekko. Siitä mulla ei ole hyvää kuvaa, mutta paljastan kuitenkin, että se on "kapea linjainen" ja väriltään baby pink 

2 kommenttia:

Please, leave a comment. You will cheer my day up! :)